Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa. Na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy” przy ul. Cecylii i Gospodarczej. W ramach kampanii, już w lutym, billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych, lotniskach i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast. To kolejny, po aktywnej współpracy z Polską Agencją Informacji i Handlu, czy Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną pomysł na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i przedsiębiorców raciborską ofertą terenów inwestycyjnych.

Reklama nieruchomości inwestycyjnych przy ul. Cecylii i Gospodarczej będzie pojawiać się do końca czerwca tego roku rotacyjnie w wybranych przez Miasto Racibórz lokalizacjach na doświetlanych billboardach o powierzchni 48 m2.
Wdrażana kampania outdoorowa to krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. To także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce.
Racibórz podejmuje szereg działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych.

WIĘCEJ